Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

vrijdag 6 augustus 2010

Een bloemenkaart.

Ik volg een leuk blog, het heet the CLASSroom , het is van Ellen Hudson en er worden veel leuke artikelen opgezet door veel verschillende creatieve mensen. Deze week hebben ze een bloemenparade met tutorials, give aways en challenges. Maak een bloemenkaart was een die challenges. Voor de kaart heb ik het negatief gebruikt van een Silhouette die cut die ik deze week op een canvas gebruikt heb.


My card for the flower parade on the CLASSroom blog. The flower is the negative of a Silhouette die cut I used on a mini canvas this week.

Gebruikte materialen/used materials:
Cream cardstock for the card base
Bazzill Pomegranate cardstock
Patterned paper: October Afternoon, cherry hill
Die cut: Silhouette online store
Ribbon: Action
Bling: Kaisercraft

12 opmerkingen:

  1. Very pretty card. Simple yet stunning. Thanks.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gorgeous! Way to use the negative - very fun!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Cool idea to use the silhouette! Great layout for your card. TFS!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Very pretty! I need to start remembering to use the negative pieces after die cutting (mine usually end up in the trash, especially after seeing this beauty.
    TFS!
    Anette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Very cool design. This is beautifully done!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Absolutely love the ingenuity that you used in creating this gorgeous card - SO clever! Thank you so much for sharing this inspiration with others on via our flower parade!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dit kaartje vond ik vandaag in mijn brievenbus! Dank je wel! Ik vond het al zo'n mooie kaart, dus ik ben er erg blij mee!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.