Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

zondag 20 juni 2010

Zelf pak papier gemaakt.

Ik had pakpapier nodig om een paar cadeau's in te pakken. Voor vrienden die een paar jaar naar Tuscon gaan. Ik heb laatst een rol wit inpakpapier gekocht (ik weet echt niet meer waar) en heb het bestempeld met de stempellap van ArtSpecially. Leuk om te doen.


I needed some Dutch looking wrapping paper en made it myself with some plain white wrapping paper and some Dutch image stamps. Tulips, mill, wooden shoes, some tiles, coffee cup.

3 opmerkingen:

  1. Leuk gedaan, Eveline! Echt Hollands he!
    gr
    Sandra :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hé, dat is wel heel leuk!! Wat een leuke toepassing van de stempellap!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je moet maar op het idee komen! leuk gedaan hoor! groetjes marielle

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.