Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

dinsdag 16 februari 2010

Kaartje voor mijn zus.

Simone en Tom hebben afgelopen zondag avond bij mijn zus gelogeerd zodat Jack en ik uit eten konden gaan met 2 andere stellen. Super gezellige avond gehad, een 14 gangen diner gegeten bij 't Weeshuys in Geertruidenberg. Dus als dank heb ik deze kaart gemaakt. De schets is van CPS #154.


A card for CPS #154. A thank you card for my sister Judith. Simone and Tom stayed with her so that Jack and I could go out for dinner on Valentine's Day. We had a 14-course dinner which was delicious (very small portions, the soup came in a shot glass). We went with two other couples and had a good time. If ever you are in Geertruidenberg (The Netherlands) I highly recommend this restaurant. It's called 't Weeshuys (which means The orphanage)

4 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart Eveline! Zal ze zeker blij mee zijn, voor zo'n kaart wil ik ook wel oppassen hoor!! ;)
    Groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig is t'ie! Ik sluit me helemaal aan bij Martha: daar wil ik ook wel voor oppassen, alhoewel dat 14-gangen-diner me ook wel wat lijkt...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beautiful card Eveline! I love all the stitching!

    (-: Heidi

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nice! What a great use of that CPS sketch.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.