Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

zondag 30 augustus 2009

Dolfijnen Seafari op de Atlantische Oceaan.

Gisteren weer een geweldige vakantie top dag gehad. En weer terwijl we in een boot zaten. Ik houd helemaal niet van boten en veel water om me heen tenzij de boot wat groter is. Maar de weersomstandigheden waren gisteren ideaal, niet te veel wind en zonnig (maar dat is het hier altijd in de zomer haha). Dus gisteren vanuit Lagos met een boot (900PK, 60 km per uur, en dat gaat echt snel) op dolfijnen seafari geweest. Nog geen 10 minuten aan het varen en we hadden ze al gevonden. GEWELDIG. De tocht duurde 1 1/2 uur en we hebben van elke minuut genoten. Het water was heel helder en je kon de dolfijnen ook heel goed onder water zien.


De boot.



Deze dofijnen zwemmen onder water!!



Een onder water en in half boven water.




Er waren heel veel dolfijnen in deze groep, allemaal op jacht naar sardientjes.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.