Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

donderdag 16 juli 2009

Kaar voor Dutch card lovers. #7

Deze kaart gemaakt voor Dutch Card Lovers. Eindelijk het papier van Cosmo Cricket aangebroken. Zo leuk!! Het was ook een leuke schets om mee te werken. De tekst heb ik met word gemaakt op de computer. De bloem voorop is gemaakt met de Peony Nestabilities, mijn favoriet op het moment.


I made this card for this weeks challenge on the Dutch Card Lovers blog. I liked the sketch a lot. The text is computer generated and the flower on the front of the card is made with the Peony nestabilities.

4 opmerkingen:

  1. SUPER kaart Eveline!! Ziet er prachtig uit!!!Groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is schitterend en die Nestebilitie is idd erg gaaf.:))Leuk met die rode knoop als eye catcher. Toppie! Bedankt voor het meedoen.

    Groetjes Rosalien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dank je wel,Eveline, dat ik deze prachtige kaart mocht ontvangen voor mijn verjaardag! Iedereen die binnenkomt vind hem prachtig! Als dit geen winnaar is....
    Als je op je blog (link within) kijkt krijg je een opnieuw een kijkje in Simone d'r kamer!!! Moet nog denken aan je verhaal van van der week!! ;-) Ik hou mijn hart vast als mijn meiden ouder zijn.
    groetjes,
    Sandra :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Als ik hem zo op je blog zie, vind ik hem weer super! En ik ben het met Sandra eens: als dit geen winnaar is...

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.