Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

woensdag 19 november 2008

Laura's sketch#13

Alweer een verjaardags kaart af. Nog maar 3 te gaan voor deze week.
Deze heb ik gemaakt naar de schets van Laura op 2s4y. Het papier had ik over van een layout die ik vorig jaar gemaakt heb. Het is van K&C.

Another birthday card finished. Only 3 more for this week.
I made this for Laura's sketch on 2s4y. The papers are leftovers from a layout I made last year. It's by K&C.

Zus en broer, sister and brother. I took the picture in my sisters garden last year.

15 opmerkingen:

  1. Hee, weer een lay out! Mooi hoor! Leuke kinderen ook...
    Groetjes, Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En een mooie verjaardagskaart. Mooi papier!
    Doei,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Darling! One of my favorite ways to create... using up my scraps! Well done:)
    Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Your card is `beautiful`Eveline ..:)~X~

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gorgeous card, love the colors you used!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lovely card! Those colors are so soft and pretty!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. So pretty! Love the monogram! I am a M too!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lovely card Eveline, love the colours!

    Mrs Jx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. so pretty! I like your monogram!
    great card!
    kris

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Love your monogram card. It's really pretty.

    I'm all about using my scraps too.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie kaart Eveline, leuk om hem met een monogram zo persoonlijk te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Love the LO and the card!! beautiful!!

    Katie

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.