Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

zondag 26 oktober 2008

Cuttlebug camp

Ik heb 2 workshops gemist maar deze was niet zo veel werk. Een servetring. Ik ben bij het Halloween thema gebleven. Ook omdat Simone vrijdag op Halloween jarig is en zij krijgt alles wat ik tot nu toe gemaakt heb naast haar bord bij het ontbijt.

I missed 2 workshops but this one wasn't so much work. A napkinring. I stayed with the Halloween theme. My daughter Simone has her birthday on Halloween and she'll get all that I made next to her plate at breakfast. I used black, purple and orange cardstock and 2 Cuttlebug embossing folders, swiss dots and Boo to you. I punched the pumpkin face out with a circle punch.

3 opmerkingen:

  1. So cute!

    I love that grinning jack-o-lantern face.

    Adorable.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is erg grappig geworden.
    Leuk dat Simone alles naast haar bord krijgt.
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.