Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

dinsdag 19 augustus 2008

Weer thuis.

Als je in Nederland op vakantie gaat weet je dat je Nederlands weer krijgt. En je kunt heel veel geluk hebben en 2 super weken hebben met veel zon of je hebt wat minder geluk en dan heb je 2 super weken met wat minder zon. Wij hadden dit laatste. Maar wij hadden een huisje gehuurd dus een echt dak boven het hoofd (en ik vind regen op een schuin dak zo gezellig klinken!!).
Jack is nu al vakanties naar de zon aan het uitzoeken voor volgend jaar. En daar doe je mij helemaal geen plezier mee. Zon is prima maar wel draaglijk zodat je nog iets kunt ondernemen zonder dat je smelt.

Hindelopen.
Haven van Hindelopen.
De mannen onder elkaar. Op onze eigen steiger. Simone tijdens haar introductie cursus windsurfen. Met windkracht 5!!
Tom in zijn element.

OK, we didn't have the most perfect weather during our 2 week vacation but we had a good time and we did have sun sometimes:) We went around and checked out some museums, we rented a boat and went boating, Tom loved being at the rudder. Simone was introduced to windsurfing and she had a lot of wind. I read a lot of books.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.