Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

woensdag 9 juli 2008

Kaart voor Steijn.

Nee, deze heb ik niet zelf gemaakt. Tom heeft de kaart gestempeld. Normaal zouden Simone en Tom niet aan mijn stempel spullen mogen komen maar op de blog van Hero Arts hadden ze het over stempelen met kinderen. En aangezien S. jarig was vandaag vroeg ik aan Tom of hij de kaart zelf wilde maken, ja dus. Vanmorgen aan de gang gegaan. Hij vond het geweldig. Al die kleuren inkt waaruit hij kon kiezen. Toch fijn als je moeder veel spullen heeft.

Concentratie!!


Even een proefafdruk maken op een velletje printerpapier.

Inkt op de stempel aanbrengen en je pyjama ook een nieuw kleurtje geven.

Inkleuren van de stempelafdruk.

Het resultaat.

On the Hero Arts blog they had a topic about stamping with your children, normally I don't want them touching my stamp and scrap materials, but I asked Tom if he wanted to stamp a card and the answer was yes! He stamped a card for a friend and loved it. He picked out the stamps and ink colors himself. Didn't need any help from me. I love the result. Tom really made a good card.

3 opmerkingen:

  1. Leuk joh, mijn 2 jongste jongens(10 en 12) willen ook nog weleens stempelen of als ze een project hebben op school. Altijd handig, zelfs de 2 oudsten (16,18) willen dan nog weleens naar mijn spullen grijpen.
    Geniet ervan, ze zijn zo groot, en bedankt voor je reactie op mijn blog, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow! The son is talented like the mother! Tell him his card is great!
    CC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaart heeft hij gemaakt. Ik vind het altijd wel gezellig om met mijn meiden te scrappen.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.