Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

vrijdag 23 mei 2008

Avond4daagse.

Er is weer 4x 5 km. gelopen deze week, elk jaar weer een leuk gebeuren. Altijd een week die anders loopt dan anders want er moet vroeg gegeten worden omdat de start om 6 uur is. Ik heb maandag mee gelopen en Jack de andere 3 dagen. Super weer, geen spatje regen gehad, ideaal.

De chocolade medaille.
En de echte medaile, de 4de al voor Tom. En heel veel snoep wat hij van moeders van klasgenoten had gekregen en een ijsje gehaald bij Scoop, onze favoriete ijswinkel.
(p.s. de stempels op het voorhoofd zijn eigenlijk alleen voor de individuele lopers, dit is dan hun controle stempel, maar het is altijd een sport om elke avond zo'n stempel te halen en dan op de meest rare plaatsen te laten zetten)

Every year we have a event where the schoolchildren walk 4 evenings. They can walk either 5, 10 or 15 km. It's fun and you get a medal at the end. We where very lucky with the weather, sunny, no rain, perfect. The last evening all the mothers, grandparents etc. wait for the children when they walk over the market square and then they get flowers, candy and lots more. There is music from bands and the atmosphere is great. Tom walked for the 4th time.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.