Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

dinsdag 2 maart 2021

Kerst-Mix Challenge #49


Ik loop iets achter met het plaatsen van mijn kaart maar gelukkig hebben we tegenwoordig twee weken om deze te maken en te uploaden. De kaart had ik al klaar maar nu pas tijd om een bericht te maken.

Challenge # 49 was leuk. Maak een Fun Fold kaart. En het hoeft niet perse een Kerstkaart te zijn maar elke Kerstkaart is er een meer in mijn doos.


Ik vond een leuk voorbeeld online en heb onderstaande kaart gemaakt. Het heet een Overlapping Fun Fold Card en ik vond deze op het blog van Lisa. Leuk om te maken. Ik heb de kaart rustig gehouden omdat het papier zou mooi is. Heeft niet veel meer nodig. 


Vanmiddag maar eens beginnen aan Challenge #50

Groetjes,

Eveline.








1 opmerking:

  1. Gelijk heb je Eveline! Mooie funfold kerstkaart.... gezellig dat je weer meedoet met Kerst-Mix:-)

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.