Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

dinsdag 16 februari 2021

Kerst-Mix Challenge #48

Deze week weer eens een kleuren challenge op het Kerst-Mix blog 


En wat voor een leuke kleuren hebben ze gekozen. 

Ik heb mijn Silhouette Cameo maar weer eens opgestart. Ik ben zo blij dat ik in de VS nog de Cameo 4 heb gekocht. Wat een super snijmachine is dit. 
Het design is van Lori Whitlock, #71846 en je kunt deze vinden in de Silhouette Design Store en in de webshop van Lori Whitlock.
Het in elkaar zetten was makkelijk maar de volgende keer ga ik dubbelzijdig plakband gebruiken. Ik knoei altijd zo fijn met vloeibare lijm!


Groetjes, Eveline.

2 opmerkingen:

  1. Geweldig Eveline! Gezellig dat je weer meedoet met Kerst-Mix:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart! Het is eigenlijk een mooi schilderij. Leuk dat je meedeed aan de uitdaging!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.