Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

woensdag 7 oktober 2020

Kerst-Mix Challenge #34

Ik maak niet heel kaarten op het moment. Ik vergeet zelfs kaarten te sturen voor verjaardagen! Lekker slordig dat laatste, maar als ik er op tijd achter kom dan kan ik er nog snel een maken en op de post doen. En dan komt deze ook nog op tijd. Een van de kleine voordelen van weer in Nederland wonen. 


Voor de challenge op het Kerst-Mix blog probeer ik altijd wel een kaart te maken. En dat is deze geworden. Eigenlijk zou ik nog wat Bling Bling willen gebruiken op de sterren maar die heb ik niet. En ik heb gesmokkeld met de kleuren want ik heb geen Petal Pink. 

Het stencil is van Tim Holtz en de sterren van MFT.

Groetjes, Eveline.

2 opmerkingen:

  1. Mooie kaart heb je gemaakt Eveline ;o)
    Leuk dat je meedoet bij Kerst Mix deze week.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gave achtergrond Eveline! Superleuke kerstkaart :-)
    Gezellig dat je weer meedoet met Kerst-Mix.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.