Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

woensdag 30 september 2020

Kerst-Mix Challenge #33

Ik heb mijn kaart voor de Kerst-Mix challenge al een paar dagen klaar maar had weinig tijd om een blogpost te maken. Bij deze dan maar. Nog op tijd gelukkig.
Het thema deze week was “alles mag”. Daar kan ik wel wat mee hoor!


Dit is de kaart die ik gemaakt heb. Simpel.


Ik heb al een tijdje een leuke sizzix set en heb deze nu voor het eerst gebruikt. 


 Groetjes, Eveline

1 opmerking:

  1. Superleuke kaart Eveline! Die set is geweldig...
    Gezellig dat je weer meedoet met Kerst-Mix :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.