Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

woensdag 27 mei 2020

Kerst-Mix Challenge #20

Ik heb een week lang de tijd om een kaart te maken en weer is het laatste moment geworden!
Maar het is toch gelukt.




Het thema deze week is CUTE!! en ik vind CUTE heel erg leuk maar ook moeilijk omdat er altijd inkleuren aan te pas komt en dat is niet mijn sterkste kant. Maar ik heb sinds heel kort een hele leuke nieuwe Kerst set van Hello Bluebird. En zijn ze niet schattig. De bijbehorende stansjes heb ik natuurlijk ook gekocht. 


En dit is mijn kaart. Ik heb de sneeuwpopjes ingekleurd met copics. Papier en achtergrond stempel is van Stampin' Up! De stitched rectangles dies van Simone Says Stamp.


Groetjes,

Eveline.

1 opmerking:

  1. Wat een beauty heb je weer gemaakt ..
    Leuk dat je meedoet bij KerstMix Eveline ;O)

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.