Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

zondag 3 mei 2020

Kerst-Mix Challenge #17

Het is weer tijd om mijn kaart te laten zien die ik voor de wekelijkse Challenge op het Kerst-Mix Blog heb gemaakt. Deze week was het een schets die inspiratie moest geven.


Het voorbeeld geeft een vierkant weer maar ik maak zelden of nooit vierkante kaarten. Heb ik ook geen enveloppen voor. 
Maar dit is mijn kaart geworden. 
Het papier is van My Minds Eye en de stempel afdruk is een oude Papertrey Ink stempel. 


Groetjes,

Eveline.

1 opmerking:

  1. Wat een prachtige kaart Eveline! Leuk die handschoenen :-)
    Gezellig dat je weer meedoet met Kerst-Mix!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.