Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

zondag 8 januari 2017

In The Spotlight, Jar of Love.


Goedemorgen. Alweer maandag. Alhoewel ik afgelopen zaterdag al begonnen ben met mijn blog bericht. Time management heet dat. Ik vind het een mooi woord maar heb nog moeite met het principe! Ik had veel gepland staan op zondag vandaar dat ik wel vroeg moest beginnen.

Deze week staat een stempel set In The Spotlight, Jar of Love! Hebben jullie die? Stond bovenaan mijn lijstje toen ik deze set zag vorig jaar. Maar moet bekennen dat ik er nog niet veel mee heb gemaakt. Maar toch, het is een super leuke set. 
Ik was op Pinterest aan het rondkijken voor inspiratie (jaikhaalhetookdaarvandaan). Maar eigenlijk wilde ik iets origineels maken met deze set. Dus geen jar, geen shaker kaart en geen bloemen. 
Ik heb de cirkel gebruikt die in de set zit en een verjaardagskaart gemaakt met gestempelde confetti. Ik heb kleuren uit de Brights collectie gebruikt in combinatie met goud embossing.



En toen ik zag dat er ook een klein hartje in de set zat heb ik ook een Valentijns kaart gemaakt. Met maar 3 kleuren. De tekst komt uit de nieuwe set Sealed with Love. 


En tja, ik was toch bezig. Ook maar een Kerstkaart! Moet kunnen. Ik ga een maandelijkse Kerstkaarten workshop geven en dit is vast een voorbeeld. De stempelset staat in de jaarcatalogus dus ook nog te verkrijgen.





Product List

1 opmerking:

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.