Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

dinsdag 2 augustus 2016

Twee nieuwe stempelsets!

Vanaf vandaag kun je de mooie stempelset "Thoughtful Branches" bestellen bij Stampin' Up! Deze set is maar tot 31 augustus te krijgen met een Op=Op principe. De stempelset kun je als Bundle aanschaffen samen met de bijpassende Thinlits Dies of los. Ook de Thinlits Dies zijn natuurlijk los te koop. Je kunt met Stampin' Up! alle kanten op.

Klik op de foto voor de flyer

En dan stempelset #2. I Stamped This! Super leuke set om aan je kaarten, baksels en andere projecten een persoonlijke tintje te geven.


Klik op de foto voor de flyer

Bestellen kan altijd bij mij. Graag zelfs! 
Ik geef de hele tijd dat ik in de VS woon 10% korting op alle bestellingen boven de € 60,-. Verzendkosten niet meegerekend.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.