Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

dinsdag 9 augustus 2016

Love and Affection


Love and Affection is de stempelset die bij de Affectionately Yours Suite hoort. Deze Suite vind je op blz. 44/45 van de jaarcatalogus. Er zit heel mooi DSP in, "Affectionately Yours" DSP, washi tape, lint, een embossing folder, koper draad en koper embossing poeder want er zit koperkleurige accenten in het DSP.

Ik heb 2 kaarten gemaakt voor vandaag. Ik heb de kleine stempels gebruikt van de set. Die zie je gauw over het hoofd en ze zijn zo leuk.
Ik heb ook onze mooie Thinlits Dies gebruikt. Op beide kaarten het woordje "Hello" maar wel 2 heel verschillende en toen ik ging opzoeken uit welke set de onderste kwam ontdekte ik dat dit een Retired set is, OEPS! Maar jullie kunnen de Thinlits natuurlijk blijven gebruiken als je die hebt. Als ik het doe is het niet zo handig omdat deze niet meer te koop zijn. We hebben wel hele mooie Kerst Thinlits in deze stijl. Ook leuk.

Op de bovenste kaart is het woordje Hello ingelegd in het bestempelde stuk Whisper White. Dit geeft een leuk effect. Net een puzzeltje.


Ik vond deze kaart zelf zo leuk, daarom laat ik hem toch maar zien.




Gisteren had Danielle een project op haar blog. Heb je het gezien? En morgen is Sandra weer aan de beurt. 





Product List

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.