Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

zaterdag 9 januari 2016

Blog hop creatieve harten


“Wat leuk dat je langs komt voor weer een nieuwe bloghop van de Creatieve Harten! We showen vandaag een heleboel SUperleuke en mooie projecten gemaakt met de producten uit de nieuwe Stampin' Up!®  Voorjaars/Zomer Seizoens Catalogus én de Sale-A-Bration Catalogus. Maak simpelweg gebruik van de buttons onder aan iedere blogpost om door te blijven hoppen.
Wij hopen dat je vandaag veel inspiratie opdoet, zodat je zelf aan de slag kunt gaan met de leuke nieuwe producten van Stampin’ Up!

Natuurlijk zijn wij heel benieuwd wat je van ons project vindt. Laat je gezellig een berichtje achter? Dat waarderen wij zeer!


Toen ik de voorjaar/zomer catalogus voor het eerst zag was ik meteen verliefd op deze mooie "Bloomin' Heart" thinlits. Wat een super stans is dit, en samen met de bijpassende stempelset "Bloomin' Love" was mijn kaart en tasje snel klaar. En koop je de bundle dan bespaar je meteen 15%!

Het tasje is met de Gift Bag punch board gemaakt.

Het mooie vellum op de kaart en tasje komt van de "Botanical Gardens Designer Vellum Pack". Dit vellum kun je als Sale-A-Bration product kiezen bij een besteding van € 60,-. 
Niet te zien op de foto maar in real life geweldig, ik heb het hart en de bloemen een laagje glitter gegeven met de Wink of Stella Clear glitter brush pen. Onmisbaar om subtiele accenten te geven op je project. Deze pen hebben we ook in gold!

Bedankt voor jouw bezoekje en hop gezellig door, door op de volgende knop te klikken.
SUper veel plezier nog tijdens de booghop!

Het volgende blog is van Jolan Meurs. Kan niet anders dan een super project zijn.












19 opmerkingen:

  1. Oooooh Eef ik vind je kaart geweldig, maar ik ben verliefd op dat tasje! Wat onwijs leuk om dat vellum zo te gebruiken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig en wat een mooie kleuren combinatie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Supergaaf idee Eveline! Deze ga ik zeker gebruiken!
    groetjes, Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtig setje zo, ik was er ook gelijk verliefd op. is echt een super set.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi Eef, het is net of je weer even terug in Nederland bent :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een dotjes! Echt heel leuk, die ga ik zeker CASEn :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een dotjes! Die gaan ook op mijn to do lijstje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een enig setje Eef, daar kun je mee aankomen op een feestje!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie combinatie met dat vellum! Gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige projecten ! Dank voor de tip met het vellum, had ik zelf niet zo gedaan !

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kaart en schattig doosje, helemaal top

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wowie!! Wat een leuke projecten *tijd om te CASE-en ;)*
    Wat leuk dat je met deze hop hebt meegedaan :-)

    *hugs*
    Angélique

    BeantwoordenVerwijderen
  13. WAT SU-per schattig Eef. Echt toppie gedaan. xxx Jolan

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Schattige kaart en een SUperlief tasje Eveline!

    Groetjes Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Je kaartje is mooi/lief... maar het tasje!!! Super leuk zeg!!! Dat vellum is wel echt jummie :-)

    Groetjes Hélène
    http://helenedenbreejen.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Oei, die zijn gevaarlijk leuk. Waarom heb ik deze set nog niet aangeschaft. Ik begin er verliefd op te worden.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.