Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

donderdag 21 januari 2016

Bedank kaartjes.

Ze moeten van ver komen maar ik heb voor alle klanten die in januari een bestelling geplaatst hebben bij mij een bedank kaart gemaakt. Zij maken het mogelijk dat ik in Nederland een Stampin' Up! demonstratrice kan blijven. Super bedankt dames.

Ik heb 4 verschillende kleurencombinaties gebruikt maar allemaal met dezelfde stempelset "What I Love|".  Deze stempelset kun je kiezen als gratis product tijdens de Sale-A-Bration bij een besteding van € 60,- of meer. De Sale-A-Bration loopt nog tot 31 maart.





Welke kleuren combinatie vind jij het leukst?


1 opmerking:

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.