Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

woensdag 2 december 2015

Weekly Deals en een paar Kerstkaarten.

Ik heb hier voor jullie de Weekly Deals, ze zijn weer leuk!! Wil je gebruik maken van deze leuke aanbiedingen dan kun je tot 8 december bestellen.


Ondanks het feit dat ik hier niet zo heel erg veel om handen heb krijg ik het niet voor elkaar om regelmatig kaarten te maken. Er komt elke keer weer wat tussen. Maar zo af en toe lukt het toch. Maar ik ben bang dat ik ook zelf gekochte kaarten moet gaan versturen dit jaar.

Deze kaart heb ik x10 gemaakt. Het ontwerp komt van Angie Kennedy Juda van Chick n scratch. Ik vond het zo'n leuke kaart. En je kunt met het DSP van 12x12 inch 9 kaarten maken. Het stukje DSP is nl. 4x4 inch.


Deze kaart heb ik gisteren gemaakt, meteen 2x. Als je toch al je materialen klaar hebt liggen dan schiet dat wel op. 

Volgens mij heb ik op onderstaande kaart voor het eerst het leuke pom pom lint gebruikt. Ik vind het zo leuk.


Morgen, 3 december, mogen wij, Stampin' Up! demonstratrices, gaan bestellen uit de Voorjaars/Zomer catalogus. Ik heb nog geen papieren exemplaar,  het duurt wat langer tegenwoordig voordat die hier is, maar ik kan natuurlijk wel online bladeren. En geloof me, er staat weer onwijs veel leuke producten in. 
En natuurlijk begint volgende maand ook de Sale-A-Bration, de leukste tijd van het Stampin' Up! jaar. Ook die SAB folder heb ik al doorgebladerd en ook daar staan weer de leukste producten in die je gratis kunt krijgen bij een bestelling vanaf € 60,-.
Houd mijn blog en Facebook pagina maar goed in de gaten. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.