Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

vrijdag 4 december 2015

SOL van 3 december

Een SOL is een Scrap On Line of Stamp On Line.

Het team waar ik zit, de creatieve harten, organiseert regelmatig een SOL, via Facebook. Je krijgt van tevoren te horen welke materialen je nodig hebt en dan zit je 's avonds klaar voor de computer met je spullen. En dan krijg je elke 10 minuten een stapje van de werkwijze. Heel leuk.
Voor mij is het niet altijd haalbaar om hier om 14.00 uur (20.00 uur NL tijd) voor de computer te gaan zitten dus ik ga 's avonds meestal aan de gang.

Gisteren had Marjan een leuke SOL bedacht en aangezien zij van Clean and Simple (CAS) houdt konden we 3 kaarten maken. 
Hieronder zie je wat ik ervan gemaakt heb. En weer 3 Kerstkaarten verder. Ik ga komend weekend ook nog aan de slag. Heb ik zin in.


Prettig weekend allemaal.

Groetjes,

Eveline.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.