Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

woensdag 22 oktober 2014

Weekly Deals

Leuk, de wekelijkse aanbiedingen zijn weer bekend. 
Zit er iets bij wat je graag zou willen bestellen? 
Laat het mij weten voor 18.00 uur op vrijdag 24 oktober. 
Ik ga die avond een verzamelbestelling doen.






Nog een paar dagen en dan houdt deze leuke aanbieding op. 
Wordt ook Stampin' Up! demonstratrice en krijg 6 maanden lang een gratis pak papier. Designer Series Paper bestaat uit een pak papier van 12 vellen, 6x2 dezelfde, van 30,5 x 30,5cm. 
Je bent van harte welkom in mijn kleine maar gezellige team (en je krijgt de rest van de Stampin' Up!® familie er ook nog bij). 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.