Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

woensdag 15 oktober 2014

Weekly Deals

Daar ben ik weer, dit keer met de wekelijkse aanbiedingen.
 En hoe leuk, de card thinlits zitten erbij. Zo leuk om kaarten mee te maken.
Onderstaande kaart is van vorig jaar. Maar je krijgt zo wel een idee hoe ze er uit gaan zien.




En dan heb ik gisteren nog een kaart voor Shelli gemaakt. Shelli Gardner is onze CEO en mede oprichter van Stampin' Up! 
Zij was 11 oktober jarig en wij kregen het verzoek om een kaart te maken voor haar. Sssttt niets zeggen dus, is een verrassing. Als iedereen een kaart maakt krijgt zij er vrijdag 600!


De Blackberry Bliss komt niet helemaal naar voren op de kaart, De letters zijn uitgestanst met de Perfect Print Alphabet Bigz. Het woordje BIRTHDAY is gestempeld met de Skinny Mini Alphabet stempelset. Omdat dit een Photopolymer stempelset is kun je goed zien waar je stempelt. Ideaal!

Ik weet niet of ik de komende dagen tijd heb om te bloggen. Maar na het weekend krijgen jullie verslag hoor.

Tot de volgende keer.

Eveline.

1 opmerking:

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.