Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

zaterdag 10 mei 2014

Photopolymer Stempels van Stampin' Up!


Als Stampin' Up!® demonstratrice mag je de nieuwste producten ook als eerste uitproberen. Zo ook met de nieuwe photopolymer stempels. Afgelopen week een setje besteld en die moest ik natuurlijk meteen uitproberen.


Dit was mijn eerste probeersel.
Oordeel: prima. Zorg er wel voor dat je de Stampin' Up! prikmat onder je papier hebt liggen. Dat heb je nu eenmaal nodig met clear stempels.


Deze moederdag kaart heb ik ook gemaakt met de clear stempels, de banner in het midden van de kaart. De rest heb ik gestempeld met de So very Grateful stempelset en ingekleurd met markers. Dit zijn de In-Colors 2012-2014! Let op, deze kleuren verdwijnen als de nieuwe catalogus ingaat.


Giveaway: 
Aan het eind van de maand verloot ik één set (of misschien wel 2) Photopolymer stempels onder al mijn klanten die ene bestelling van minimaal € 25,- hebben geplaatst.



----------


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.