Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

woensdag 19 maart 2014

Verzamel bestelling!



Op donderdag 

20 maart

ga ik een verzamelbestelling de deur uit doen.

Wil je iets mee laten komen dan graag een mailtje naar 
evelinevanheijst@ziggo.nl
vóór 12.00 uur op donderdag 20 maart.

In dat mailtje graag het artikel nummer en de naam van het product.

De Sale-A-Bration loopt nog tot 31 maart. 
Bij elke € 60,- aan bestelling een gratis product uit de speciale folder.

De "Best of" stempelsets zijn ook nog te koop tot 31 maart

even een opfrissertje:








Deze stempelsets zijn gemaakt ivm het 25-jarig bestaan van Stampin' Up! in 2013.
De afbeeldingen zijn favorieten uit die 25 jaar. 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.