Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

zondag 30 maart 2014

Nog één dag!

En dan is de Sale-A-Bration weer voorbij. Het was weer heel gezellig. En leuke gratis producten!
Morgen nog, 31 maart en dan is het weer wachten tot volgend jaar januari. Maar gelukkig is er de leuke voorjaars/zomer catalogus nog. Daar staan ook heel veel leuke dingen in.

Dit weekend heb ik moeten werken en vandaag is Jack jarig. Dus moest ik een beetje vooruitwerken met zijn kaart en deze was ruim op tijd klaar.


Nu heb ik sinds deze week de color coach van Stampin' Up! Een handig boekje met alle kleuren van Stampin' Up! erin en op de achterkant 2 kleuren combinaties. Zo ben ik aan de kleurencombinatie op deze kaart gekomen. De uitgangs kleur was Cajan Craze en daarbij heb ik crashend Curry gebruikt en Bermuda Bay. De basis van de kaart is Naturals Ivory.


Zou jij ook Stampin' Up! demonstratrice willen worden? Tot morgen kun je nog instappen en € 25,- extra in je starters pakket krijgen. Dan mag je voor € 195,- aan Stampin' Up! producten uitzoeken terwijl je € 129,- inlegt. En dan krijg je daarna natuurlijk nog 20% korting op alle Stampin' Up! producten die je koopt. Doen!





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.