Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

vrijdag 12 juli 2013

My Digital Studio en de E-cutter!

We noemen geen namen maar met de E-cutter bedoel ik de Silhouette Cameo die ik al een tijdje heb. Ik ben begonnen met de Cricut, toen de Silhouette SD en nu dan de Silhouette Cameo (SC). Ik heb netjes altijd eerst de vorige verkocht voor ik een nieuwe aanschafte. Ik was al blij met mijn SC en nu ik My Digital Studio (MDS) heb ben helemaal blij want ik kan alle SVG van MDS importeren in mijn Silhouette software. (Dit kan volgens mij alleen als je de Designer Edition hebt van Silhouette.) Dit betekent dat ik alle MDS ponsen kan gebruiken met mijn SC.
 Zo ook op deze kaart. Ik heb de hele kaart in MDS gemaakt en thuis geprint. Daarna heb ik de ster iets vergroot in mijn SC software en uitgesneden. En toen op de kaart geplakt. Met andere woorden een 'hybrid" kaart!


5 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart Eveline!
    grtjs
    Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Helemaal hot op dit moment 'Hybrid' ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat ziet er gaaf uit!! Echt heel leuk gemaakt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leukerdje! Ik heb onlangs ook de print&cut functie ontdekt op mijn Silhouette. Leuk om te maken en in jouw geval, ook een leuk kaartje om naar te kijken ;)
    Groetjes
    **Evi**

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nooit gedacht dat ook jij "Hybride" zou gaan. Errug leuke kaart, Eveline! Kan niet wachten tot de DS in Nederland te koop is.

    gr
    San

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.