Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

maandag 1 juli 2013

De nieuwe catalogus!


Nog één nachtje slapen en dan is het zover! Dan kunnen we uit de nieuwe Stampin' Up! jaar catalogus gaan bestellen!!! Hier alvast een plaatje van de voorkant.


Hij staat weer helemaal vol met leuke nieuwe producten. Mooie nieuwe kleuren, nieuwe stansen, nieuwe stempels. Helaas zijn er een paar van mijn favoriete stempelsets uit verdwenen maar gelukkig heb ik al gezien dat ik heel veel nieuwe favoriete stempelsets ga krijgen.

Gisteren had ik ter ere van de nieuwe catalogus een inloopdag. Het was super gezellig. Iedereen heeft een catalogus meegekregen en ik had een make and take voorbereid, een boekenlegger voor in de catalogus. Ik had hiervoor alle nieuwe kleuren gebruikt. Op de achterkant kun je notities maken.


Ik wil hierbij iedereen nogmaals bedanken voor jullie komst. Het was echt gezellig.

Hostess Club:

Ik ga per 1 augustus beginnen met een Hostess club. Ik zoek mensen die daaraan mee willen doen. Het principe is erg eenvoudig. Bij € 200, krijg je nl. € 30 aan Hostess credits bij Stampin' Up! Krijg ik nu een groep van 8 mensen bij elkaar die maandelijks voor € 25, bestellen dan krijgt iedereen om de beurt de kans om voor € 30, aan gratis producten uit te kiezen. Je legt je wel vast voor 8 maanden. Na 8 maanden kun je er uit stappen of doorgaan.
Heb je interesse dan laat het mij maar weten via een emailtje, evelinevanheijst@ziggo.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.