Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

zondag 13 januari 2013

Swaps voor de Pink Ladies in Nederland

Vrijdag avond en zaterdag heel de dag hebben de Nederlandse Pink ladies een super gezellig tijd gehad  met Michelle Last, onze up-line uit Engeland. Vrijdag avond hebben we gegeten bij Sumo in Scheveningen en werd het laat, ik zou bij mijn zus slapen aangezien die in Den Haag woont en was daar om 12 uur. Mijn zus lag toen al in bed!! Maar zoals we in Nederland zeggen, gezelligheid kent geen tijd!

Gisteren stond in het teken van Stampin' Up! Een zakelijk gedeelte en een speel (aka make and takes) gedeelte. Carmen had een hele leuk stekkie in Den Haag gevonden, op het Noordeinde. Ik heb veel geleerd en het was ook heel gezellig. Je mocht swaps meebrengen en aangezien ik vorige week bijna heel de week vrij ben geweest had ik daar tijd genoeg voor. Ik heb producten uit de Sal-A-Bration folder gebruikt.


Ik ben na afloop nog met mijn zus uit eten geweest bij Gina in Leidschendam. Super lekker Italiaans eten en op deze manier konden we nog even bijkletsen. Ik was om kwart voor 11 thuis. Helemaal gaar maar ik kan wel terugkijken op een heel geslaagde dag.

Dit zijn de swaps van de andere Pinkies, de swap van Carmen heb ik aan mijn zus gegeven, die vond deze zo leuk en ze kan deze gebruiken als boekenlegger. De sleutelhanger bovenin de foto (verpakt in het doosje er naast) heb ik van Michelle gekregen. Ik ben volgens het Stampin' Up! systeem bevorderd naar Bronze 2. Bij elke volgende bevordering krijg ik een nieuwe kraal van Michelle. Van Stampin' Up! krijg ik een certificaat en een broche.


I met up with my fellow Dutch Pink Ladies and our British Up-line Michelle Last this weekend. We went out for dinner on Friday night and had a business day yesterday. Carmen found a great venue for this day right in the middle of The Hague. I had a very good time and learned a lot.
We could take swaps and the top picture shows my swaps and the bottom picture the swaps I got. The keyring with the beads is from Michelle, a present for me because I reached Bronze 2. With every promotion I'll get a new bead.

2 opmerkingen:

  1. Leuke swaps, Eveline! Gefeliciteerd met je promotie!! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke swaps inderdaad. En ook wel gaaf om Michelle te ontmoeten lijkt me. Gefeliciteerd met je promotie, ook van mij.
    Gr. lynda

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.