Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

dinsdag 22 januari 2013

Sal-A-Bration bloghop.

Welkom bij onze bloghop.

vandaag begint dan de geweldig leuke Sal-A-Bration! Dé periode waarin je gratis producten kunt uitzoeken uit de speciale Sal-A-Bration folder als je voor € 60 aan Stampin' Up! producten koopt.

Het is ook dé ideale tijd om zelf demonstratrice te worden. Als je dit tijdens de Sal-A-Bration doet krijg je 25% meer in je starter kit. Dit betekent dat je dan voor € 219, aan producten mag uitzoeken en maar € 129, betaalt. Het is een prima manier om je hobby te bekostigen en ook een prima manier om heel veel plezier te hebben. Als je vragen hebt dan hoor ik het wel.

Klik hier voor de folder


En vanwege deze Sal-A-Bration, die loopt van 22 januari tot 22 maart 2013, hebben wij met een aantal Stampin' Up! demonstratrices een bloghop georganiseerd. Het volgende blog waarna je naar toe gaat is het blog van Caroline. Raak je de weg kwijt of werkt een link niet dan kun je altijd weer hier terugkomen.

Veel plezier met bloghoppen!

Dit is mijn bijdrage:



Eveline (hier ben je nu)
Caroline
Yvonne
Krista
Christa
Nicolet
Gerda
Erna
Diana

Welcome to our Sal-A-Bration 2013 bloghop.
Just follow the links above to blog around. Next stop is Caroline.
Have fun.

Supplies:
DSP: Sycamore Street SAB
Stamps: Vintage verses, Bloomin' Marvelous SAB
Ink: Island Indigo, Summer Starfruit, Tangerine Tango, Pool Party
Dies: Framelits dies
Rhinestone basic Jewels

15 opmerkingen:

  1. Mooie kaart Eveline! Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. een heel erg mooie, frisse kaart ! top hoo r!
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaart Eveline. Begin al helemaal te wennen aan de kleurtjes van deze actie.
    groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaart Eveline. Begin al helemaal te wennen aan de kleurtjes van deze actie. (niet goed voor mijn spaarpotje vrees ik :)
    groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk kaartje met al die uitgeknipte bloemetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gorgeous colours and I love the thanks stamp you used, well done xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk kaartje, zo vrolijk met die bloemetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk fris kaartje!
    grjts
    Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke kaart Eveline! Leuk dat je bij me langs geweest bent.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat leuk z'on blog hop. Je komt zo bij verschillende mensen met hun eigen techniek en smaak. Ook super om ideeën op te doen. Het wordt zo alleen wel moeilijk om een keuze te maken. :o))
    Gr. lynda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ook al zo'n leuke kaart, vind de bloemetjes zo op de rand errug leuk.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.