Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

vrijdag 15 juni 2012

Zoek de verschillen.

Tom heeft alweer een feestje. Van 2 van zijn vrienden, en dan maak ik kaarten die op elkaar lijken maar toch niet hetzelfde zijn. Zo ook vandaag. Ik ben trouwens woensdag avond begonnen met deze kaarten na het tweede doelpunt tegen. Ik kon het niet meer aanzien. Ik hoefde vandaag alleen maar alles te plakken.

Search for the differences! My son Tom has a party tonight. Two of his friends give a disco party. I made 2 cards which look alike but not quite.






Supplies:
Cardstock; Kraft. SU, old olive
Designer Paper: Simple Stories, Happy Day 6x6 paper pad
Stamps: Karen Foster, click stamps
Ink: color box, chestnut roan.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.