Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

zaterdag 2 juni 2012

A card for Lila Grace.


Jennifer McGuire is 2 weken bevallen van een dochter en Jana Millen bedacht dat het leuk zou zijn om een plekje te maken op haar blog waar je je kaart kon plaatsen. Een virtuele felicitatie kaart dus voor Jennifer. Ik vond dat wel een leuk idee en heb vanmiddag een kaart gemaakt.

This is my card for Jennifer McGuire and her daughter Lila Grace. I'm going to put it on Jana Millen's blog. Great idea Jana.




I made the letters by die cutting PTI alphabet letters out of magnetic paper. It's something I saw Julie Ebersole do with a Memory Box die. She debossed the die cut and I embossed the die cut but I can also deboss the letters by putting them on top of the card instead of on the inside and if this doesn't make sense, follow the link and watch the video!

3 opmerkingen:

  1. Heel mooi en stijlvol!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lief kaartje is dit. Leuk idee trouwens van diegene die dit organiseerd.
    Gr. lynda

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.