Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

zondag 20 december 2009

De laatste Sheetload of Cards.

Voor degene die het nog niet weten, de december editie van Sheetload of Cards is tevens de laatste. Jammer want het was altijd heel makkelijk om met het gratis e-zine een hele stapel kaarten tegelijk te maken.
Voor deze laatste keer heb ik tevens mijn laatste Kerstkaart van het jaar gemaakt. Ik mag morgen werken en realiseerde me dat ik nog geen Kerstkaart had gestuurd. Nu neem ik de kaart morgen gewoon mee.


It's a pity but the December edition of Sheetload of Cards is also the last one. I didn't make cards with every e-zine but I downloaded them all. It's really very handy when you need or want to make more than one card.

Materials used:
Cardstock: kraft by Bazzill, ruby red, Stampin'Up
Designer Paper: Stampin' Up
Stamps: Inkadinkado and Magnolia.
Ink: Stampin'Up, ruby red and old olive.
Punch: EK succes, postage stamp punch, Martha Stewart, snowflake
Embroidery thread: DMC
Label: Eyelet outlet
Stickles: Ranger, Icecle

3 opmerkingen:

  1. Een prachtige kaart Eveline!! En bedankt voor de kaart die je ons gestuurd hebt, die is schitterend :)
    Groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nicely done! I love, love, LOVE this paper combination!

    Melis
    Sheetload DT

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.