Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

zondag 27 december 2009

De eerste Kerskaart voor Kerst 2010!!!

Ik heb dit jaar geen Kerstkaarten meer nodig maar toen ik de schets van Create4fun zag kreeg ik wel meteen een idee voor een kerstkaart. Ik ben wel van plan om in 2010 eerder te beginnen met Kerstkaarten dan dit jaar maar dit is wel erg vroeg!! Ik vond het een leuke schets en mijn kaart was ook zo klaar. Het moeilijkste was nog om 4 dezelfde knopen te vinden.



I made a Christmas card, not because I need another one this year but when I saw the sketch on the Create4fun blog, I immediately visualized a Christmas card. The most difficult part was finding 4 matching buttons.

Materials used:
Cardstock: Bazzill
Designer Paper: Basic Grey, dasher
Buttons: stash
Punch: Martha Stewart
Scallop: Spellbinders. Classic scalloped circle nestabilitie.
Stamp: SU
Ink: SU, old olive.
Bling: Kaisercraft.

7 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kerstkaart Eveline!!
    Groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Olá, amiga!
    Conheci seu cantinho... amei!!!
    Seu trabalho é lindo, criativo e alegre.
    Você é muito talentosa... parabéns!...
    Espero você em:
    magiadaines.blogspot.com
    Boa semana!
    Beijinhos.
    Itabira - Brasil

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hé hallo! Kerst 2010! Ben je niet erg vroeg? We gaan eerst jouw verjaardag nog vieren: ben je dat vergeten?

    Maar even zonder gekheid: je kaart is wel heel mooi geworden! Het idee wat je had is goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. je bent er op tijd bij! maar beter te vroeg dan te laat toch? het is een hele mooie kaart geworden!
    gr. marielle

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hahaha, je bent er zeker vroeg bij, maar beter te vroeg dan te laat toch? Ik vind het een heel gaaf kaartje en knap dat je dit nog kunt maken ná de kerst. Bij mij is het na de kerst gelijk over met de kerst-pret en krijg ik er pas zo'n beetje eind november weer zin in, natuurlijk veelste laat om nog al die leuke dingen te maken die ik nog op m'n lijstje heb staan. Dus misschien een goed voornemen voor het volgende jaar: op tijd beginnen met de kerstfreubels!
    Eveline, ik wil je een heel fijne jaarwisseling toewensen en een heel gezond, gelukkig en creatief 2010!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Eveline,
    Wat een leuk (kerst)kaartje. Bedankt voor het meedoen met de Create4fun challenge van deze week. Ik wens je een goed 2010.
    xxx Anne-Marije

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Eveline,

    Het is een supermooie kaart geworden.
    Zoals je waarschijnlijk wel weet, ben ik geen kaartenmaker, maar ik vond de schets zó leuk, dat ik hem ook "opgehaald" heb.

    Fijne verjaardag,

    Monique

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.