Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

vrijdag 19 juni 2009

Vaderdag kaart met 2 challenges

Weinig tijd deze week om kaarten te maken. Ik moet van mijzelf eerst projecten af gaan maken die al maanden liggen. Maar een vaderdag kaart heb ik wel nodig (voor Jack van de kinderen) dus heb ik 2 challenges gebruikt om de kaart te maken, de schets van CardPatterns en de challenge van de Cuttlebug blog, een vaderdagkaart met chipboard. Het papier heb ik laatst gekocht en lag nog op een goed doel te wachten, White out Explore van We R Memory Keepers. De cirkels heb door de Cuttlebug gehaald en daarna gekleurd met inkt. Het tekst papier erachter is van MM, ledger paper en de letters heb ik met de Cricut uitgesneden.


Not much time this week to make cards. I made myself start on unfinished projects. But I do need a card for Father's Day (for my DH from my children) and so I combined 2 challenges to make my card. I used the sketch from CardPatterns and the Father's Day card with chipboard challenge on the Cuttlebug blog. The paper is by We R Memory Keepers (white out explore)and MM(Ledger paper pad) the circles are chipboard I embossed and colored. The text says Papa and means Daddy.

12 opmerkingen:

  1. Hoi Eveline,
    Leuke kaart! Is je 3 in 1 boekje al af?
    groetjes,
    Sandra :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is een prachtige kaart Eveline!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaart! Daar zal de ontvanger blij mee zijn! Vooral de cirkels vind ik erg leuk geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Daar zal je vader vast blij mee zijn....
    hij is prachtig.

    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi hoor Eveline, een echte stoere mannenkaart!
    groetjes Marielle

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wonderful Father's Day card! I love how the embossing matches the patterned paper!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fantastic Father's Day card! Thanks for playing along at the Cuttlebug Challenge Blogspot!

    Karen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Thank you,
    Maggie
    http://cuttlebugchallenge.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  9. great sketch and i love your interpretation of it eveline!
    thanks for joining in again at CBC!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Great job with the sketch! I like the embossing at the top. Good luck with the challenge :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Thank you for joining this challenge at the Cuttlebug Challenge Blog I really appreciate your effort to create despite the lack of time.
    Meda

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.