Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

zaterdag 13 juni 2009

Toch nog een kaartje voor Dutch Card Lovers.

Mijn kaart voor Dutch Card Lovers. Laat maar ik hoop dat deze nog mee mag doen. Ik heb deze week niet zoveel tijd gehad, 3 avonden de 10 km met de avond4daagse gelopen. Als je dan thuis komt wil je alleen maar met de voeten omhoog op de bank!!
Papier is van Cosmo Cricket. De bloemen heb ik uitgestanst met de peony nestabilities.



My card for Dutch Card Lovers. A bit late, their new sketch is already on their blog.
The paper is by Cosmo Cricket.

8 opmerkingen:

  1. Super kaart Eveline, prachtige bloemen en de combinatie van papier is erg mooi!
    Groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart, Eveline! Leuke kleuren combo!
    groetjes,
    Sandra :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke vrolijke kaart! En wat een leuke nestabillities deze heb ik nog nooit gezien!
    gr. marielle

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beautiful! I really love the colors!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. cute card!
    Thank your for your lovely comments on the tutorial.
    Maggie
    Http://cuttlebugchallenge.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Vooral de bloemen vind ik geweldig! Dat wordt dus weer shoppen! Het papier is een favoriet van jou en niet voor niks: het is ook erg vrolijk!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.