Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

zondag 1 februari 2009

Luv Bug weekend, treat tin.

Nog een project voor het Luv Bug weekend. Een versierd blikje voor bv. snoepjes. Dit is een blikje waar boter in heeft gezeten. Ideaal om te veranderen. Ik heb het papier van BG maar weer gebruikt. Kijken of ik dat 6x6 blokje op krijg.


Another project done for the Luv Bug Weekend. A treat tin. Tins are hard to come by over here. This is a tin which had butter in it. Ideal to alter. I used BG paper. I bought the 6x6 paper pack and I'm trying to use it all.

3 opmerkingen:

  1. dat is erg leuk gedaan zo :) en dat papier gaat bij mij ook erg snel ;) Dat heb ik met Eva BG ook gelukkig heb ik daar een tweede set van kado gehad ;) hahaha

    groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig doosje! Prachtig papier inderdaad.
    Groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. You've done it again Eveline - another beautiful creation and very inspired using a butter tin! This is gorgeous and looks so pretty and delicate! Love it!
    Hugs Mrs Jx

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.