Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

woensdag 11 februari 2009

CardPatterns sketch #1

Nog een nieuw blog. CardPatterns met elke zaterdag een nieuwe schets. Ik heb een vrij eenvoudige kaart gemaakt. Ik maak kaarten voor mijn moeder zodat zij deze kan versturen maar dan moet ik deze niet te zwaar maken want dan moet ze 2 postzegels plakken en ook is het papier zo mooi dat ik niet te veel tierlantijnen wilde gebruiken.


Another new blog, CardPatterns with a new sketch every Saturday. I made this card for their very first challenge. I kept the card fairly simple because I make a lot of cards for my mom to send out and when the cards are over 20 grams she has to pay double postage, and this paper is so beautiful it doesn't need a lot of embellishments. The rub on reads, congratulations, in Dutch. I used my new MS double scallop border punch.

Other materials used: DP by Little Yellow bicycle, some ribbon, a clear stamp by Artemio and a rub-on.

9 opmerkingen:

  1. Ik heb inderdaad van dit nieuwe blog gehoord. Dit is een hele mooie kaart, mooi papier ook en heeft, net zoals je zegt, geen verdere versierselen nodig.
    Doei,
    Martha

    NB Volgende week zijn we een midweekje op vakantie!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart, Eveline. Het papier heeft inderdaad niet veel nodig. Leuk dat je hebt meegedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Eveline

    Dank voor je berichtje op mijn blog!
    Deze kaart van jou mag er zeker ook zijn, zeg....wat een mooie uitgebalanceerde kaart!
    Alles klopt gewoon aan deze kaart!!!

    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fabulous card - love the colors!!! Great job with the sketch!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kaart heb jij met de sketch gemaakt :D

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hi Eveline, just found this challenge site and saw your name there so just had to pop over and see what you'd created! Another beautiful card! And gorgeous paper too! It's a pain about the postage thing - we have that problem here in the UK too!
    Hugs Mrs Jx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh Eveline, this is lovely! Simple yet elegant! I love the stitching & distressed edges. Fabulous work!
    Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Agreed- the card is beautiful without a lot of extra "stuff"! Thanks for playing along with us.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. What beautiful DP!! The card is so lovely.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.