Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

dinsdag 4 november 2008

Cuttlebug challenges and CPS. En Double Dutch.

De uitdaging op het blog van Cuttlebug challenges was iets maken met metaal. En op het blog van CPS stond een schets voor het maken van een kaart. Ik heb deze 2 gecombineerd.

Ik heb een stuk aluminium folie door de cuttlebug gehaald, heel voorzichtig!! De Kerstbomen heb ik geborduurd, dit is een borduurstencil van Bazzill (in stitch'z) dat ik afgelopen zaterdag gekocht heb. Heel leuk om te doen. Ik heb stempels gebruikt op het blauwe CS en dezelfde stempels op het kraft CS. Verder met borduurgaren en de dekensteek het blauwe CS afgewerkt. Ik kwam erachter dat ik deze kaart ook wel voor de Double Dutch uitdaging kan gebruiken, daar moest je uit een rij technieken er 3 uitzoeken en gebruiken, stempelen, embossen en naaien(borduren) stonden er ook bij.


I decided to combine the sketch challenge on CPS and the challenge on Cuttlebug Challenges. I embossed aluminum foil with the Cuttlebug, very carefully!! The Christmas trees I made with an in stitch'z template from bazzill which I bought last Saturday, they are such fun. I used the blanketstitch around the blue CS and stamped that piece and the kraft CS with Inque boutique stamps.

11 opmerkingen:

  1. BEAUTIFUL!!!!
    I love the blanket stitching--and the embossed metal!
    Wonderful Christmas card!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, you rocked two challenges in one! LOVE the embossed foil and your use of the CPS sketch!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. great card, thanks for joining us this week
    Cuttlehugs
    AllisonX

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Love the stictching, a lovely homely feel to the card.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fab idea with the foil in the cuttlebug! :oD

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Beautiful - I love the idea of using the cuttlebug on metal. I haven't stiched before, but you have inspired me to start.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Great use of texture and color, Eveline!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Deze kaart is prachtig Eveline.
    Ik had nog niet eens een reactie gegeven!!
    Wel spannend denk ik met de folie.
    Hoe verzin je het weer!
    Groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.