Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

zaterdag 15 november 2008

Bride flight

Gisteravond naar de film geweest. Met 3 andere meiden. De keuze lag tussen Mama Mia en Bride flight en die laatste is het geworden. Als je mij een beetje kent weet je dat ik helemaal niet van Nederlandse films houd, maar ik ben al eerder verrast door een hele goede film (Simon,met heel veel zakdoekjes) en nu dus weer door Bride flight. Het is natuurlijk heel persoonlijk maar ik vond het een goede film.

I went to the movies last night with 3 other girls. The choice was between Mama Mia and Bride flight which is a Dutch movie. Normally I'm not a big fan of Dutch movies but it happened before that I was very much surprides by a Dutch movie (Simon, we needed heaps of tissues with that one) and now this movie. It's shot in New Zealand, very beautiful over there, and off course it's a matter of opinion but I liked it very much.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.