Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

dinsdag 10 juni 2008

Oranje!!!!!

Het EK, weken is er na uit gekeken en eindelijk was het zover. Gisteravond heeft Nederland de eerste wedstrijd gespeeld. Tegen Italië, zware tegenstander maar "we" zijn over ze heen gewalst en met 3-0 gewonnen. WOH. In tegenstelling tot heel veel huishoudens in Nederland hebben wij niet zo veel versieringen opgehangen. Niet het huis in oranje plastic verpakt, geen vlaggetjes naar de overkant van de straat en terug. Nee, wij hebben het heel rustig gehouden, een grote wup van 2 jaar geleden en een welpie van dit jaar. Als nu Nederland wat verder komt in de EK word dat misschien anders.

This weekend the European Championships Soccer began. And yesterday the Dutch team played their first match. Against Italy, difficult, but we won with 3-0. Their are lots of streets which are colored orange because of the soccer, houses wrapped in orange, lots of flags etc. We only have this big orange "wuppie" on top of our TV and a little orange lion. Maybe this will change when they continue playing like they did yesterday. We won the European championship in 1988 and it would be nice if we did again 20 years on.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.