Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

zondag 29 juni 2008

Muffins.

Zaterdag middag half 5.
S: mag ik muffins maken?
E: ja hoor.
S: !!!!!!!!!!!!!!!! ( ze zegt meteen ja).
S: mam, waar is de muffin mix?
E: die heb ik nooit, in de kast staat een muffin kookboek.
S: wat is een cup, (engelstalig kookboek)?
E: Amerikaanse maatvoering, ligt in de la.
S: OK.
S. hebben we nog zelfrijzend bakmeel?
E: ja, in de kelder.
S: hoe moet de oven aan?
E: doe ik wel even voor.
S: mam, wat betekent lumpy?
E: met klonten.
S: OEPS.


Uiteindelijk zijn de muffins de oven in gegaan en het resultaat mocht er best wel zijn. Ook waren ze erg lekker. De versiering heb ik gedaan.


Simone made muffins from scratch for the first time. She asked a lot of questions but the end result was very good. She can do it more often if she likes.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.