Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

vrijdag 18 april 2008

Troep, troep en nog eens troep.


Ik heb echt geprobeerd haar aan te leren iets op te ruimen. Dat is niet gelukt. Ze krijgt het elke keer weer voor elkaar een vreselijke puinhoop van haar kamer te maken. Dit is een foto van de vloer nadat ik het bed opzij had geschoven. 2x1 meter troep. Gevarieerde troep. Engels woordenboek!!! leesboeken, stripboeken, papier haarclipjes, snoeppapiertjes (heel veel snoeppapiertjes, lolly stokjes enz. Aangezien het niet allemaal in de stofzuiger mag/kan moet ik het allemaal nog opruimen ook. Ik heb 3 uur over haar kamer gedaan. De rest van het huis in diezelfde tijd.


I tried, I really tried. To teach her to clear away het stuff and to keep her room clean. I failed. I can not believe what a mess she makes of her room. This picture shows to floor under her bed after I moved her bed aside. 2x1 meter of mess. Lots of mess. It took me 3 hours to clean her room. Did the rest of the house in the same amount of time.

1 opmerking:

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.