Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

zondag 6 april 2008

Een voetbal weekend.



Tom was ook nog eens pupil van de week. Dat is alleen voor de F-spelers. Het betekent dat ze tijdens de thuiswedstrijden van Internos 1 mee naar de kleedkamer mogen, mee het veld op, de aftrap doen, effe scoren bij de tegenpartij, in de dugout zitten tijdens de wedstrijd en met de reserve spelers tijdens de rust lekker balletje trappen op het veld. Je kunt je wel voorstellen dat Tom dit allemaal geweldig heeft gevonden. Na de wedstrijd kreeg hij ook nog een voetbal met de namen van alle spelers erop. Ook een leuk beeldje met "pupil van de week" erop en de wedstrijd van vandaag. De ouders en eventuele broers en zussen mogen ook mee, wij zaten dus lekker boven op de ere tribune met een hapje en een drankje. De wedstrijd is door Internos verloren met 0-2 maar Tom heeft genoten.

Tom heeft gisteren in de regen gevoetbald. Dat was wel te zien aan zijn shirt. Ook zat het zand 's avonds nog achter zijn oren. Ze hebben 3-3 gelijk gespeeld. Ze staan nog steeds boven aan in de competitie en als ze zo blijven spelen hebben ze over twee weken hun kampioenswedstrijd. De moeders hebben al besloten om een spandoek te maken.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.