Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.
Posts tonen met het label Herfst/Winter Catalogus 2014. Alle posts tonen
Posts tonen met het label Herfst/Winter Catalogus 2014. Alle posts tonen

donderdag 28 augustus 2014

De nieuwe Herfst/Winter Catalogus!

Het wachten is over. 
De nieuwe catalogus is vandaag ingegaan. 
Pen en papier klaarleggen en lekker gaan bladeren.

Klik op de foto om te gaan bladeren.

En dan zal ik jullie meteen de kaarten laten zien die ik gemaakt heb met de 
Holiday Home stempelset.
Deze set komt ook nog eens met framelits om de huisjes mee uit te stansen.
Komt ook als een bundle en dan krijg je 15% korting .

Mijn Kerst versie 


Mijn Halloween versie


Met de Halloween versie heb ik echt lol gehad tijdens het maken. De stempeltjes zijn vrij klein maar omdat het Photopolymer is kun je heel goed zien waar je stempelt. 




woensdag 27 augustus 2014

Weekly Deals, Big Shot Promotie en Herfst/Winter catalogus.


Vandaag heb ik de volgende producten voor jullie in de aanbieding.
Oa die super leuke stempelset "Tape It", een van mijn favoriete stempelsets. 
Washi tape in elke kleur die je maar kunt verzinnen! Ideaal!
Op onderstaande kaart zie je rechtsboven en linksonder hoe deze stempels stempelen. 




Big Shot & Bundles

De Big Shot actie loopt nog tot 31 augustus.
Koop je een Big Shot dan kun je gratis Bundle (stempels + Framelits) uitzoeken. 
Mooi meegenomen en je kunt meteen aan de slag met je Big Shot.



Klik op de foto voor de flyer.

Heb je al een Big Shot? 
Ook dan heb ik een leuke aanbieding voor je.
Diezelfde Bundles kun je tot 31 augustus aanschaffen tegen 15% korting.


Word ook Demonstratrice!

Nog tot 29 augustus kun je instappen en krijg je € 20,- extra in je starters kit.
Deze kit kun je helemaal zelf samenstellen met producten uit de catalogi van Stampin' Up!®
Dus krijg je tot vrijdag € 195,- ipv € 175,- 
Bel of mail mij voor de voorwaaarden.

GSM: 0645794590
email: evelinevanheijst@ziggo.nl





Herfst/Winter catalogus

Nog 1 nachtje slapen en dan gaat de Herfst/Winter catalogus in. 
Deze staat weer boordevol met hele mooie producten.
Dit jaar komt deHerfst/Winter catalogus gelijk uit in alle landen waar Stampin' Up!® actief is. 
Dit is voor het eerst. Dus is het voor iedereen een verassing morgen.

Ik heb al kunnen bestellen natuurlijk en wist niet waar ik moest beginnen!

Hierbij een sneek peak van een Kerst kaart die ik gisteren gemaakt heb. Ik heb ook een Halloween versie gemaakt. Ik zal beide morgen op mijn blog plaatsen. 

Tot morgen.