Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

zondag 31 januari 2021

Kerst-Mix Challenge #46

En! We zijn terug bij het Kerstkaarten maken. Nu heb ik niet stilgezeten met het maken van Kerstkaarten want dit is al #4!

Deze week hadden ze een schets op het blog van Kerst-Mix challenge.


Ik had laatst een leuke stempelset overgenomen van een Stampin' Up! demo en die stuurde wat leuke stukken Design Papier mee. En dat heb ik bij deze kaart maar meteen gebruikt. Ik heb even zitten stoeien met de strik, rechts, nee, toch maar naar links en toen had ik ook nog plaats voor een tekst.




Alle materialen zijn van Stampin' Up! behalve de hulstblaadjes + besjes en de cirkel.  Dat zijn stansen van MFT (cirkel) en van Memory Box (hulstblaadjes).

Groetjes,

Eveline.

1 opmerking:

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.