Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

maandag 13 juli 2020

Kerst-Mix challenge #27

Ik ben er vroeg bij deze week. Het is pas maandag. Maar ik wil gaan beginnen van het vooruit sturen van wat knutselspullen en vanmiddag is daar een goede tijd voor. Dus voorlopig mijn laatste bijdrage voor dit blog.


Ik heb een snelle kaart gemaakt met materiaal wat nog op mijn werktafel lag. Dan is dat ook meteen opgeruimd. Ik heb een stukje vellum op maat gestanst en het Cherry Cobbler paneel. Met goud embossing poeder de bomen en de tekst ge-embost en vond het toen wel goed. 


Tot over een tijdje. 

Eveline.


2 opmerkingen:

  1. Zeker goed ;-) Je kaartje is prachtig, mooi die gouden kerstbomen! Gezellig dat je weer meedoet met Kerst-Mix :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuke kaart Eveline ;O)
    Succes met verhuizen en tot de volgende challenge ♥

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.