Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

dinsdag 30 juni 2020

Kerst-Mix Challenge #25

Ik ben op het moment erg blij als ik af en toe even kan ontsnappen naar mijn hobbykamer. Buiten het feit dat het lekker koel is daar is het ook fijn om even te kunnen ontspannen met het maken van kaarten.
Ik heb voor Challenge #25 van het Kerst-Mix blog ook een kaart kunnen maken. Ik had afgelopen zondag een Stampin' Up! Zoom workshop en had toen ook een Kerst kaart gemaakt. En aangezien alles nog op mijn werktafel lag heb ik hetzelfde papier voor de Challenge gebruikt.


We hadden deze week een sketch challenge. 

En dit is wat ik ervan gemaakt heb. Alles is van Stampin' Up! De stempels komen uit een oude Paper Pumpkin Kit.


Groetjes, Eveline. 

2 opmerkingen:

  1. Prachtige uitwerking van de sketch Eveline! Gezellig dat je weer meedoet met Kerst-Mix :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart Eveline ;O)
    Leuk dat je meedoet bij Kerst-Mix!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.